Καθημερινά τα στελέχη και τα μέλη της Διοίκησης του Επιμελητηρίου γίνονται δέκτες παραπόνων και διαμαρτυριών των επιχειρηματιών, που προκύπτουν από τη συναλλαγή τους με δημόσιες υπηρεσίες και οργανισμούς (ΙΚΑ, ΤΕΒΕ, Εφορία, ΟΑΕΔ, διευθύνσεις Νομαρχίας, Τράπεζες κ.λ.π.), επειδή έχουν την εντύπωση ότι «δεν μπορούν να βρουν το δίκιο τους», ότι ταλανίζονται από υπερβολικές γραφειοκρατικές διαδικασίες και γενικά ότι έχουν άδικη αντιμετώπιση.
Το Επιμελητήριο Σερρών, εκτιμώντας ότι τα περιστατικά αυτά τις περισσότερες φορές οφείλονται στο γεγονός ότι τα μέλη του δεν γνωρίζουν τα δικαιώματα αλλά και τις υποχρεώσεις τους έναντι αυτών των φορέων, ξεκινά μια προσπάθεια ελαχιστοποίησης και αποφυγής τέτοιων καταστάσεων και καθιερώνει μια νέα υπηρεσία προς τα μέλη του, το Γραφείο «Συνήγορος του Επιχειρηματία το οποίο:
- Συλλέγει τα παράπονα και τις διαμαρτυρίες των μελών
- Επεξεργάζεται τα στοιχεία βάσει των σχετικών διατάξεων και των νόμων
- Γνωστοποιεί στα μέλη τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματά τους με βάση το νομικό πλαίσιο της κάθε περίπτωσης
- Εξηγεί στα μέλη τις περιπτώσεις όπου άδικα διαμαρτύρονται, αλλά και
- Μεσολαβεί και
- Υπερασπίζεται τα μέλη του και
- Καταγγέλλει τυχόν περιπτώσεις, στις οποίες τεκμηριωμένα το δίκαιο είναι με το μέρος των συναλλασσομένων μελών του Επιμελητηρίου.
Πιστεύουμε ότι ο «Συνήγορος του Επιχειρηματία» συμβάλει στη βελτίωση της ποιότητας των συναλλαγών προς όφελος, τόσο των Σερραίων επιχειρηματιών, που πρέπει να αποκτήσουν την αντιμετώπιση που τους αξίζει, όσο και των ίδιων των υπηρεσιών και των στελεχών τους, καθώς είναι δεδομένο και αυτονόητο ότι η καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών είναι πρωταρχικός σκοπός όλων μας.
Για την επικοινωνία σας με το «Συνήγορο του Επιχειρηματία» καλέστε στο τηλέφωνο 2321099732