ΠΟΙΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΣΤΟ ΝΕΟ ΕΣΠΑ

Το Πρόγραμμα «Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ Επιχειρήσεων για τον εκσυγχρονισμό τους και την ποιοτική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών» θα ενισχύσει επιχειρήσεις που έχουν συσταθεί έως την 31/12/2013 και είναι πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται αποκλειστικά στον τουρισμό και απασχολούν κατά μέσο όρο την τελευταία τριετία τουλάχιστον μία θέση μισθωτής εργασίας. Οι επενδυτικές προτάσεις μπορούν να έχουν προϋπολογισμό ύψους επένδυσης από 15.000 ευρώ έως 150.000 ευρώ, ενώ το ποσοστό ενίσχυσης ορίζεται κατά μέγιστο στο 40%, με δυνατότητα προσαύξησης κατά 10 μονάδες στην περίπτωση πρόσληψης νέου προσωπικού και μόνο μετά την πιστοποίηση επίτευξης αυτού του στόχου.

Βασικές Προϋποθέσεις Συμμετοχής για τις Επιχειρήσεις : 

1: Να δραστηριοποιούνται στην ελληνική επικράτεια και να πραγματοποιήσουν επένδυση σε συγκεκριμένη Περιφέρεια.

2: Να λειτουργούν αποκλειστικά με μία από τις ακόλουθες μορφές: Επιχειρήσεις εταιρικού/εμπορικού χαρακτήρα (Ανώνυμη Εταιρεία, Εταιρεία Περιορισμένης Ευθύνης, Ομόρρυθμη Εταιρεία ή Ετερόρρυθμη Εταιρεία και Ι.Κ.Ε) και ατομικές επιχειρήσεις.

3: Να μην βρίσκονται υπό πτώχευση, εκκαθάριση ή αναγκαστική διαχείριση.

4: Να υποβάλουν έως μία επενδυτική πρόταση ανά ΑΦΜ.

***** Δεν έχουν δικαίωμα υποβολής πρότασης οι δημόσιες επιχειρήσεις, οι δημόσιοι φορείς ή δημόσιοι οργανισμοί ή/και οι θυγατρικές τους, καθώς και επιχειρήσεις που εξομοιώνονται με αυτές.

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΠΙΛΕΞΙΜΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΕΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΕΙΝΑΙ:

Α) Ο εκσυγχρονισμός και ποιοτική αναβάθμιση των κτιριακών και λοιπών υποδομών,

Β) οι παρεμβάσεις εξοικονόμησης ενέργειας/ύδατος,

Γ) οι παρεμβάσεις εμπλουτισμού του προσφερόμενου προϊόντος με νέες υπηρεσίες (επέκταση σε εναλλακτικές μορφές, παρεμβάσεις για ΑΜΕΑ, κλπ),

Δ) οι πιστοποιήσεις υποδομών και υπηρεσιών,

Ε) η προβολή-προώθηση των επιχειρήσεων σε αγορές στόχους,

Ζ) οι αμοιβές τρίτων