IFA+Summit (7-8.9.2015) Next level of thinking!!

Κυρίες και κύριοι,

η IFA δεν είναι μόνο η πιο παλιά, αλλά και η πρωτοπόρος έκθεση στον κλάδο των ηλεκτρονικών καταναλωτικών αγαθών (consumer electronics). Ωστόσο, στις τελευταίες διοργανώσεις οι επισκέπτες της IFA είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν και γύρω από τις λευκές οικιακές συσκευές. Η επέκταση σε αυτόν τον τομέα έδωσε στην έκθεση ακόμα μεγαλύτερη ώθηση και ζήτηση. Και φέτος, η έκθεση θα συνεχίσει την περσινή επιτυχία στον τομέα του οικιακού εξοπλισμού (home appliances). Στο επίκεντρο της περσινής IFA βρέθηκαν όλες οι τελευταίες τεχνολογίες, 4K και Ultra High Definition στις τηλεοράσεις, ο συνδυασμός διαδικτύου και τηλεόρασης, τα smartwatches, τα νέα tablets, η μικρή κατανάλωση ενέργειας σε συνδυασμό με την υψηλή απόδοση, η εύκολη και «έξυπνη» χρήση και μία σειρά από υψηλής τεχνολογίας προϊόντα από όλες τις επώνυμες εταιρίες του κλάδου.

Με αύξηση στην εκθεσιακή επιφάνεια 145.000τ.μ. από 142.200τ.μ. το 2012 και 1.500  άνοιξε τις πύλες της η IFA 2014, παρουσιάζοντας είδη τελευταίας τεχνολογίας και νεωτερισμούς στους κλάδους consumer electronics και home appliances. Και ο αριθμός των εμπορικών επισκεπτών αυξήθηκε κατά 1,4%, αφού περισσότεροι από 142.000 εμπορικοί επισκέπτες, από αυτούς οι 46.000 από χώρες εκτός Γερμανίας, έσπευσαν να δουν τη μεγαλύτερη και παγκοσμίως σημαντικότερη έκθεση στον κλάδο των ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συσκευών. Συνολικά την έκθεση επισκέφτηκαν 240.000 επισκέπτες. Πουθενά αλλού στον κόσμο δεν υπάρχει μία τόσο μεγάλη συγκέντρωση παραγωγών, προμηθευτών και εμπόρων και μία τέτοια πλατφόρμα παραγγελιών. Οι παραγγελίες της προηγούμενης IFA έφτασαν τα 4 δισεκατομμύρια ευρώ και ο κλάδος συνολικά συνεχίζει να μεγαλώνει σε ολόκληρη την Ευρώπη. Η παρουσία των ΜΜΕ στην έκθεση ήταν όπως κάθε χρόνο ιδιαιτέρως αυξημένη με πάνω από 6.000 δημοσιογράφους, από αυτούς 2.300 από χώρες εκτός Γερμανίας, να μεταδίδουν τα εκθεσιακά δρώμενα σε όλο τον κόσμο. Οι συναυλίες, που λαμβάνουν χώρα στο πλαίσιο της IFA (IFA Open-Air Sommergarten), προσέλκυσαν αυτή τη χρονιά πάνω από 40.000 fans.

Τα εκθέματα της IFA αποτελούνται από τους εξής τομείς:

Ηλεκτρονικά καταναλωτικά αγαθά: Audio, Hi-Fi, High End, TV & Video, MP3, Blu-Ray, κινητά, tablets, media, DVD, ψηφιακή τηλεόραση, καλωδιακή και δορυφορική τεχνολογία, Λευκές συσκευές: Ψυγεία, πλυντήρια, κουζίνες, μικροσυσκευές,  Multimedia: TV/PC, Internet, Online, Edutainment, Παιχνίδια, Πληροφορική: Online, Software/Hardware, Internet, εξοπλισμός Home-Office, Broadcasting: Ψηφιακή τηλεόραση, Multimedia Broadcasting, Ψηφιακή φωτογράφηση

Νέοι τομείς της IFA τα τελευταία χρόνια: IFA iZone (Mac, iTech, Apps), IFA eLibrary (βιβλία για tablets και eReaders) και IFA TecWatch (τεχνολογίες του αύριο, λύσεις για 3D, Super HD).

Στις 4 Σεπτεμβρίου η IFA δίνει τη δυνατότητα στους εκθέτες να προβληθούν στα ΜΜΕ και να συζητήσουν με δημοσιογράφους από 47 χώρες του κόσμου, σε ένα ειδικό event ShowStoppers@IFA: http://b2b.ifa-berlin.com/en/EXHIBITOR-SERVICE/ShowStoppers_IFA/

Ιστοσελίδα της έκθεσης: www.ifa-berlin.de Το ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ, αποκλειστικός αντιπρόσωπος του Εκθεσιακού Οργανισμού του Βερολίνου στην Ελλάδα, διαθέτει, όπως κάθε χρόνο, κάρτες εισόδου με μειωμένη τιμή και επιπλέον έκπτωση 10% για τα μέλη μας. Τηλ. στην Αθήνα: 210 6419000 & 210 6419038 και στη Θεσσαλονίκη, τηλ. 2310 327733.

Με φιλικούς χαιρετισμούς
Αθηνά Θεοφανίδου                                                                        

Εκπρόσωπος του Εκθεσιακού

Οργανισμού του Βερολίνου για την Ελλάδα