ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣTH ΔΙΕΘΝΗ ΣΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΚΛΑΔΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΟΙΝΩΝ & ΠΟΤΩΝ 17 th V I N E X P O ( BORDEAUX, 16-20 ΙΟΥΝΙΟΥ 2013)

Η Διεθνής Έκθεση VINEXPO διοργανώνεται κάθε δύο χρόνια στον Εκθεσιακό χώρο “BORDEAUX -LAC EXHIBITION CENTRE” στο Bordeaux/ Γαλλία.
Η Vinexpo, θεωρείται ως η σπουδαιότερη εκθεσιακή εκδήλωση για το κρασί παγκοσμίως και προσελκύει τους σημαντικότερους και τους πλέον εξειδικευμένους επισκέπτες του Κλάδου από όλον τον κόσμο, όπως επαγγελματίες, εμπόρους, διανομείς, υπεύθυνους λήψης αποφάσεων, δημοσιογράφους κ.λ.π. Η Έκθεση προσφέρει μοναδικές εξαγωγικές ευκαιρίες στους εκθέτες για προβολή των προϊόντων τους σε ένα πολύ δυναμικό αγοραστικό κοινό.
Η ελληνική συμμετοχή σε αυτήν την Έκθεση – επειδή πρόκειται για έκθεση παγκοσμίου κύρους που προσελκύει εμπορικούς επισκέπτες από όλο τον κόσμο – δεν στοχεύει μόνο στη γαλλική αγορά, αλλά στους επαγγελματίες του Κλάδου από όλο τον κόσμο.
Έτος ίδρυσης: 1979
Ώρες λειτουργίας:
Στις 16-19/6/2013 : 08:30 – 18.30 και στις 20/6/2013 : 0.8.30 – 16.30
Είσοδος: Με πρόσκληση ή με (ακριβό) εισιτήριο
Η έκθεση είναι αυστηρά επαγγελματική.

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ:

Οίνοι κυρίως και Ποτά
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ

● Καθαρή εκθεσιακή επιφάνεια: 40.000 τετρ.μέτρα
● Σύνολο εκθετών: 2.400 από 47 χώρες
● Σύνολο εμπορικών επισκεπτών: 48.122 από 148 χώρες εκ των οποίων οι 30.212 Γάλλοι και οι 17.910 από όλον τον κόσμο:
– 2.974 από την Κίνα
– Ο ένας στους τρεις ξένους επισκέπτες προέρχονταν από την Ασία
• Σύνολο δημοσιογράφων: 1.254, από 54 χώρες

(*) ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

– ΑΤΟΜΙΚΑ STANDS : 620,00 € / τ.μ. συν ΦΠΑ 19,5%, πλέον 740,00 € ανά επιχείρηση για media/Participation Fee .
– ΙΔΙΟΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΚΘΕΤΩΝ: 450,00 € συν ΦΠΑ 19,5%, πλέον 740,00 € ανά επιχείρηση για media/Participation Fee .
– ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ( 4 τ.μ περίπου ανά ομαδικό εκθέτη) 2.480,00 € συν ΦΠΑ 19,5% , πλέον 740 € ανά επιχείρηση για media / Participation Fee

Το παραπάνω κόστος στις περιπτώσεις περιλαμβάνει:
– ενοίκιο χώρου
– κατασκευή και βασικό εξοπλισμό stand
– αποστολή στην έκθεση και ασφάλιση των εκθεμάτων (δεν περιλαμβάνεται η επιστροφή τους στην Ελλάδα)
– τεχνικές και λειτουργικές δαπάνες του περιπτέρου.
– επιτόπια παρουσία υπαλλήλου του ΟΠΕ και αριθμού διερμηνέων / βοηθητικού προσωπικού, για το σύνολο των εκθετών
– καταχώριση βασικών στοιχείων της εταιρείας στον επίσημο κατάλογο της Έκθεσης
– παρουσίαση της εταιρείας και των προϊόντων της στην ιστοσελίδα της έκθεσης ,
– Ένα αντίτυπο του καταλόγου της έκθεσης
– 50 προσκλήσεις αγοραστών,
– Μία άδεια στάθμευσης ανά εκθέτη
– Παροχή στοιχείων για την αγορά

ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να καταβάλουν απαραιτήτως μαζί με την Αίτηση συμμετοχής τους, ως προκαταβολή, τα παρακάτω :

1. Tο 50 % του συνολικού κόστους συμμετοχής συν ΦΠΑ (λαμβάνοντας υπόψη τα αιτούμενα τ.μ. για τα ατομικά περίπτερα ή το 50% του συνολικού κόστους του ομαδικού περιπτέρου ) και
2. Tο ποσό των 740 € συν ΦΠΑ που αφορά το Media/Participation Fee.

Η προκαταβολή μπορεί να γίνει ως εξής:

• Είτε με επιταγή λήξης 30/11/2012, που θα συνοδεύεται από επιστολή όπου θα αναφέρεται η έκθεση VINEXPO 2013, για την οποία προορίζεται το ποσόν της επιταγής,
• Είτε με κατάθεση στην Εμπορική Τράπεζα,
Aριθμός λογαριασμού ΟΠΕ 012 554 84029998,
ΙΒΑΝ : GR 79 0120 5540 0000 0008 4029 998.

Σημειώνεται ότι στο παραστατικό της Τραπέζης που θα μας αποστείλετε με φαξ, θα πρέπει να αναγράφεται (χειρόγραφα) η επωνυμία της εταιρείας, το όνομα του κ. Γ. Παπαπαναγιώτου στον οποίο απευθύνεται και το όνομα της Έκθεσης (VINEXPO 2013).

Η εμπρόθεσμη καταβολή από όλους τους εκθέτες του ποσού που αντιστοιχεί στην προκαταβολή είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την εξασφάλιση του χώρου και επιστρέφεται – σε περίπτωση ακύρωσης- μόνο εφόσον ο χώρος αυτός διατεθεί σε άλλη εταιρεία.

Η εξόφληση του υπόλοιπου ποσού θα γίνει μετά την οριστικοποίηση του αριθμού των τετραγωνικών μέτρων που θα παραχωρηθούν στον εκθέτη.

Ευχαριστούμε για τη συνεργασία.

Χ. Σγουράκης
Υποδιευθυντής

Σχετικά Αρχεία: